Op 20 juni 2026 liet onze jeugdafdeling de muziekinstrumenten thuis. Waarom? Het was tijd voor de jeugdactiviteit! Deze keer reisden we af richting het gezellige attractiepark Drouwenerzand.
In plaats van het vertrouwde geluid van onze instrumenten, klonk er die dag vooral heel veel enthousiast gegil vanuit de attracties. Van jong tot ietsje ouder (er moeten natuurlijk ook begeleiders mee): iedereen heeft zich uitgeleefd. Het was een fantastische, zonnige dag vol gezelligheid waarin we elkaar weer op een heel andere manier hebben leren kennen. Moe maar voldaan keerde de hele groep weer terug naar Norg.